wtorek, 17 stycznia 2012

w temacie decoupagu też:-)

o tej tacy zapomniałam bo juz jakis czas temu ja zrobilam ale naprawiam bląd i pokazuję:-)
malowana, przecierana z postarzanym"okienkiem" i motywem maków.kilkanaście warstw.
oto ona:

nadal w temacie decou:-)
Taca na dzien Babci i dziadka;
delikatny krem i fjołeczki .

i dla dzieci:
komplecik rameczki i skrzyneczka-bardzo przyjemne decoupage-owanie
motyw jest całoscia z tyłu i z przodu skrzyneczki:-)









i jeszcze jedna( w trakcie powstawania bo jeszcze kilka warstw lakieru ja czeka)skrzyneczka na skarby dla dziewczynki(motyw wybrała moja córeczka):-):


na dzisiaj wszystko- uzupełniłam zaległosci :-) słonka wszystkim życzę , wróciłysmy własnie ze spaceru i jest naprawde pięknie dzisiaj!

3 komentarze:

  1. Wszystko świetne!!! Najbardziej jednak urzekły mnie skrzyneczki dziecięce...słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje!bardzo sie staram zeby efekt był ciekawy, czasami nawet dochodze do 20 warstw lakieru:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, delikatne kolorki...

    OdpowiedzUsuń